Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Trzeba pamiętać, że obecnie osoby, które zdają sobie sprawę z tego, że mają problemy z zębami i szukają optymalnych dla siebie rozwiązań, zaczynają od przeszukiwania sieci internetowej, a często robią to za pośrednictwem smartfonów. Można jednak wydać mnóstwo pieniędzy na marketing gabinetu stomatologicznego w internecie, ale nie osiągnąć założonych wyników. Dlatego dentyści, planując zwiększenie swojej aktywności w sieci, powinni pracować z właściwymi, przygotowanymi do tego specjalistami. Należy też zwrócić uwagę na to, czy:
-
witryna nadąża za trendami – ponieważ poprzez stronę internetową pacjenci będą zbierali informacje, a także wyrabiali sobie zdanie o tym, jakim fachowcem jest dentysta, w którego ręce chcą oddać zdrowie swoich zębów i urodę uśmiechu;
-
strona internetowa dobrze wygląda na urządzeniach mobilnych – szacuje się, że przeciętny użytkownik smartfona spędza przed nim nawet 5 godzin dziennie przeglądając internet, a 70% ruchu w sieci pochodzi z telefonów komórkowych;
-
aktywność w mediach społecznościowych jest odpowiednio częsta i wystarczająca do tego, aby pacjenci i potencjalni pacjenci po odwiedzeniu profilu gabinetu stomatologicznego wiedzieli, że wybór właśnie tej lecznicy i konkretnego stomatologa to najlepsze, co mogą zrobić dla piękna swojego uśmiechu.