Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Eksperci od zarządzania przedsiębiorstwami są zgodni, że gabinet stomatologiczny powinien być traktowany jak firma. Co za tym idzie, w stomatologii bardzo ważne powinno być planowanie budżetu na pozyskanie i utrzymanie klientów.
Dzięki możliwości korzystania z internetu można inwestować w marketing usług stomatologicznych, nie wydając na to dużych kwot. Wykorzystywanie mediów cyfrowych jako kanałów komunikacji służy zwiększeniu rentowności podejmowanych działań informacyjno-marketingowych, gdyż w ten sposób dociera się poprzez jeden komunikat do bardzo dużej liczby odbiorców. Osoby te mogą dodatkowo zwielokrotnić nośność informacji poprzez przedstawianie wiadomości swoim znajomym lub członkom społeczności platformy internetowej, której są aktywnymi użytkownikami. Zatem marketing usług stomatologicznych poprzez sieć może okazać się jednym z najmniej kosztowych i jednocześnie jednym z najbardziej rentownych działań, jakie można podjąć, mając na uwadze cel w postaci pozyskania pacjentów, a przede wszystkim – lojalnych pacjentów. Mamy przecież obecnie do czynienia z pacjentami 2.0, dla których internet jest jednym z wygodnych narzędzi komunikowania się z dentystami.
Warto w tym miejscu wspomnieć, że lojalność pacjenta pozyskuje się między innymi poprzez utrzymywanie spójności między ofertą danego gabinetu i jakością usług deklarowanymi w internecie a ofertą i jakością, z którymi styka się pacjent podczas realnej wizyty.