Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Nieznajomość faktu, czy pacjenci są zadowoleni z obsługi w placówce leczniczej, może być kosztowna: z szacunków wynika, że prawie połowa klientów rezygnuje z usług lecznicy, jeśli nie są usatysfakcjonowani poziomem obsługi. Badanie opinii klienta nie jest działaniem wyjątkowo kosztownym. Poniesione nakłady na regularne przeprowadzenie ankiet są znikome, a lista korzyści, które uzyskuje się dzięki przeprowadzaniu systematycznych badań poziomu satysfakcji, zawiera kilka pozycji:
-
Poznanie mocnych i słabych stron gabinetu/lecznicy – ankieta dostarczy informacji o tym, co pacjenci sądzą o lokalizacji placówki, jej wystroju, zagospodarowaniu przestrzeni, funkcjonalności. Pozna się opinie o tym, czy oferowane usługi stomatologiczne zaspokajają potrzeby klientów i czy mają odpowiednio wysoki poziom. Ankiety naświetlą też, jak placówka medyczna jest postrzegana na rynku lokalnym, na tle konkurencji. Wyniki dostarczą również wskazówek, co należy zrobić, abo pozycję lecznicy podnieść lub ustabilizować.
-
Poznanie opinii o personelu, sposobie i stylu pracy zatrudnionych w lecznicy specjalistów, ich punktualności i umiejętności nawiązywania kontaktu z pacjentem oraz tworzenia długofalowych pozytywnych relacji z klientem.
-
Oszczędności, które wynikają z podejmowania trafnych decyzji marketingowych i promocyjnych.
Źródło: „Gabinet Prywatny”