Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Marketing stomatologiczny – inwestuj mądrze czas i środki
  • 05-08-2024
 

 

 

 

 

 

 

W większości przypadków prawdopodobnie nie ma sensu, aby dentysta rozdrabniał swoją aktywność na wiele kanałów marketingu stomatologicznego. Wynika to z faktu, że stomatolodzy dysponują ograniczonym czasem, a nierzadko też i budżetem, które mogą bądź chcą przeznaczyć na działania marketingowe.

Eksperci z zakresu działań marketingowych dla branży stomatologicznej radzą, aby skupić się na uznanych, dużych platformach społecznościowych i kanałach komunikacji w internecie – jednym lub dwóch – zamiast próbować promowania prowadzonej przez siebie praktyki stomatologicznej w większej liczbie mediów społecznościowych. O wiele rozsądniej jest bowiem dobrze zarządzać mniejszą liczbą kanałów niż rozrzedzać komunikację na większą ich liczbę. Dotyczy to także sytuacji, w której usługi prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych zlecane są do wykonania agencjom marketingowym.

Praktycy zauważają, że pokłosiem wykorzystywania wielu różnych kanałów może być osadzanie w nich ogólnej treści z zakresu stomatologii, która jednak nie będzie odpowiednio reprezentowała konkretnego dentysty i konkretnej marki stomatologicznej. To z kolei oznacza, że komunikat może nie trafić do docelowej grupy odbiorców.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS