Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 21-08-2023
Dbanie o pozostawienie na pacjentach dobrego wrażenia z leczenia w gabinecie stomatologicznym bądź z pracy wykonanej przez technika dentystycznego to obecnie podstawa działań marketingowych dla każdego profesjonalisty związanego z branżą stomatologiczną. Wynika to z faktu, że żyjemy w świecie cyfrowym, a internet to medium, które nie tylko służy do informowania o tym, co robimy, ale nadaje się również znakomicie do szybkiego przesyłania opinii o konkretnych miejscach bądź usługach. Opinie te mogą zobaczyć wszyscy zainteresowani konkretnym miejscem bądź usługą, ale internauci mogą również poprzez przesyłanie linku do konkretnej opinii rozpowszechniać ją innym. Może to mieć porażające skutki – pozytywne i negatywne. Z badań marketingowców praktyków wynika bowiem, że nieomal 1/3 konsumentów, którzy mieli negatywne doświadczenie z klientami, twierdzi, że doświadczeniem tym podzieliliby się w mediach społecznościowych lub opublikowali negatywną recenzję online. Również nieomal 50% konsumentów, którzy mieli pozytywne doświadczenia z klientami, twierdzi, że chętnie udostępniliby swoje zdanie na temat konkretnego miejsca bądź usługi w mediach społecznościowych lub opublikowali pozytywną recenzję online. Oznacza to, że w dzisiejszych czasach opinia roznosić się może – niemal dosłownie – z prędkością światła.