Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Spóźnialscy pacjenci to mniejszy zysk dla gabinetu
  • 28-07-2023
 

 

 

 

 

Z badań przeprowadzonych w 2018 roku wynika, że prawie połowa pacjentów spóźniała się na wizytę u dentysty. Działo się tak, ponieważ większość uczestników badania polegała na swojej pamięci co do daty wyznaczonej wizyty. Ponieważ pamięć zawiodła, część pacjentów albo spóźniała się na wizytę, albo nie przychodziła, nie odwołując wcześniej umówionego terminu.

Każda niezrealizowana wizyta bądź wizyta rozpoczęta z opóźnieniem, generuje stratę lub przesunięcie w czasie następnych wizyt w kolejce. Zawsze oznacza dla gabinetu stomatologicznego mniejszy zysk. Zatem w najlepszym interesie dentysty leży, aby uruchomić w swojej praktyce system przypominania o nadchodzących wizytach i przeszkolić personel w zakresie przypominania o wizytach – najczęściej smsem lub mailowo. Dzięki temu będzie mniej wizyt rozpoczętych z opóźnieniem czy niezrealizowanych.

Pacjenci są zadowoleni z przypominania o terminie wizyt, ponieważ niejako zrzuca to z nich odpowiedzialność za pamiętanie o wyznaczonej dacie spotkania ze stomatologiem.

 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS