Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Jak rozbudzić i podtrzymać zainteresowanie pacjentów gabinetem?
  • 30-12-2022
 

 

 

 

 

 

Leczenie stomatologiczne na najwyższym poziomie to tylko jeden z elementów, który umożliwi zbudowanie listy pacjentów lojalnych i regularnie odwiedzających gabinet dentysty. Obecnie coraz większą rolę w formowaniu zainteresowania i lojalności pacjentów odgrywają media społecznościowe.

Poza regularnymi wpisami w wybranym/wybranych mediach społecznościowych można uaktywnić zainteresowanie pacjentów/przyszłych pacjentów również poprzez:

  • organizację konkursów z nagrodami – na przykład konkursu fotograficznego, w którym pacjenci zostaną poproszeni o zaprezentowanie promiennych uśmiechów uzyskanych dzięki wizytom w gabinecie stomatologicznym będącym organizatorem konkursu;

  • wykorzystanie opinii – coraz więcej gabinetów stomatologicznych decyduje się na zamieszczanie na swoich stronach internetowych bądź w mediach społecznościowych opinii pacjentów, którzy dzięki leczeniu w danej placówce odzyskali zdrowie jamy ustnej i piękny uśmiech. Warto wiedzieć, że obecnie znakomita większość osób poszukujących specjalisty, także stomatologa, przed wyborem zapoznaje się z opiniami na temat wybranych placówek bądź profesjonalistów. Opinie innych zazwyczaj budują zaufanie i wiarygodność wśród potencjalnych klientów/pacjentów.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS