Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna StudentWiadomości

Ankieta

Jaki jest poziom nauczania na Twojej uczelni ?

  • Bardzo dobry
  • Dobry
  • Dostateczny
  • Niedostateczny
Dodatkowe zachęty dla pacjenta
  • 08-04-2010
 

 

 

 

 

 

Przyjazny gabinet stomatologiczny to taki, w którym komfort pacjenta jest wartością, której podporządkowane jest działanie personelu i jakość świadczenia usług. By wyróżnić się na rynku usług dentystycznych, warto położyć nacisk na dodatkowe zachęty dla pacjentów. Wyróżnić tu można:


  • oferowanie leczenia kompleksowego oraz szybkiego – pacjent chętniej wybiera gabinet lub klinikę, w których będzie mógł liczyć na leczenie i działania z zakresu stomatologii zachowawczej, protetyki, implantologii i estetyki;

  • możliwość kredytowania leczenia lub rozłożenia na raty płatności za usługi – w Polsce ok. 1 tys. gabinetów oferuje tego typu rozwiązania; cenią je pacjenci i sami stomatolodzy, ponieważ finanse nie stają się przeszkodą nie do pokonania przy podejmowaniu kompleksowego leczenia lub zabiegów z dziedziny implatologii czy ortodoncji; kredyty w wielu gabinetach udzielane są od ręki, a formalności wypełnia się w recepcji;

  • udostępnienie czytelni ze świeżą prasą lub laptopa z dostępem do bezprzewodowego internetu – pacjent w oczekiwaniu na wizytę nie ma uczucia marnowania czasu;

  • możliwość oglądania slajdów w poczekalni czy rozmowy z personelem pracującym w recepcji – to miłe i tanie sposoby na uprzyjemnienie czasu oczekiwania na wizytę.

Źródło: „Nowoczesna Klinika”

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS