Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Reklamacja protezy dentystycznej
  • 30-04-2010
 

 

 

 

 

- W stomatologii nie ma takiego pojęcia jak reklamacja protezy dentystycznej - mówi Barbara Nawrocka, rzecznik Kujawsko-Pomorskiego Oddziału NFZ w Bydgoszczy. - Nie oznacza to jednak, że pacjenci nie mają żadnych możliwości naprawy protezy, jeśli nie nadaje się ona do użytku.

Pacjent niezadowolony z protezy powinien:

    • zgłosić swoje uwagi już przy odbiorze uzupełnienia protetycznego;

    • jeśli niedopasowanie lub wady wyjdą na jaw w trakcie użytkowania, w pierwszej kolejności należy jak najszybciej zgłosić się do stomatologa – dentysta powinien dokonać poprawek uzupełnienia tak, by pacjent mógł z niego korzystać;

    • jeśli nie jest się zadowolonym z usług dentysty, należy złożyć pisemne zażalenie do oddziału NFZ – w Funduszu ustalony zostanie termin spotkania z wojewódzkim konsultantem do spraw stomatologii.

- Wtedy problem powinien zostać tam rozwiązany - podkreśla Barbara Nawrocka.

Źródło: „Gazeta Pomorska”

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS