Pacjent
- Warto wiedzieć
- Coś na ząb
- Wybielanie zębów
- Choroby i leczenie
- Estetyka
- Higiena
- Ciekawostki ...
- Dowiedz się jak...
- Forum
- Baza gabinetów
- Pytania do ekspertów
- Subskrypcja
- Ogłoszenia - Pacjent
- Partnerzy portalu
- Tagi
- Bruksizm
- Ciąża a zęby
- Dental TV
- Kamień nazębny
- Korony
- Leczenie kanałowe
- Licówki
- Mosty
- Strach przed dentystą
- Vademecum Pacjenta
- Zęby mądrości
- Znieczulenia
- 16-04-2019
Świadczenia dodatkowe otrzymuje aż 90 proc. pracowników, przy czym większość firm oferuje podstawowy pakiet opieki medycznej oraz kartę sportową. Okazuje się, że takie benefity jedynie częściowo odpowiadają na potrzeby pracowników. Największe znaczenie dla nich ma prywatna opieka medyczna, w tym bezpłatne usługi stomatologiczne, a także polisa lekowa. Biorąc pod uwagę fakt, że usługi stomatologiczne na rynku prywatnym są kosztowne, trudno się dziwić, iż opieka dentystyczna w ramach benefitu jest dla pracowników jednym z najważniejszych elementów pakietu oferowanego przez firmy.
Karta medyczna była benefitem najczęściej proponowanym pracownikom. Jednak pomimo starań pracodawców prawie połowa pracowników nie jest nadal zadowolona z otrzymywanych dodatkowych świadczeń, gdyż uważają, że nie są one dostosowane do ich potrzeb.
Ubezpieczyciele wskazują na jeszcze jeden problem, mianowicie bardzo słabą komunikację lub jej brak odnośnie przekazywania pracownikom informacji o zawartości i wartości benefitu – między innymi związanego z opieką stomatologiczną. Pracownicy natomiast lubią wiedzieć, co im się daje, z czego mogą skorzystać i co z tego będą mieć.