Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Uśmiech super premium
  • 17-09-2008
 

Piękny uśmiech to furtka do intensywnego życia zawodowego i towarzyskiego. Polacy zaś są w stanie coraz więcej wydawać na usługi stomatologiczne. I coraz więcej wydają na zakupy ekskluzywnych produktów do higieny jamy ustnej. Trend wyczuwają wielkie marki, wprowadzając na rynek produkty z kategorii zwanej super premium, czyli takie, których zastosowanie ma gwarantować coś więcej niżeli tylko rutynowe oczyszczanie wnętrza jamy ustnej i odświeżanie oddechu. Klienci oczekują, że pasta do zębów, którą nabywają, zapewni im kompleksowe oczyszczanie, odświeżenie, pomoc w likwidacji stanów zapalnych oraz rozjaśnienie barwy szkliwa.


Wartość rynku past do zębów wyniosła w ub.r. według MEMRB Retail Tracking Services 538,5 mln zł. Najdynamiczniej zmieniającym się segmentem w tej kategorii środków do higieny i pielęgnacji jamy ustnej jest segment past wybielających. Ich udział wartościowy w całej kategorii wzrósł o 28,9 proc., a ilościowy — o 20,3 proc – podaje „Media&Marketing”. Wyniki statystyk wskazują, że najbardziej spadła sprzedaż past do zębów z kategorii herbal, czyli z dodatkami ziołowymi. Dodatkowo, koncerny przeznaczają sporo środków finansowych na promocję i reklamę nowych produktów, co nie pozostaje bez odpowiedzi ze strony potencjalnych nabywców. Producenci wiedzą, że nawet najlepszy produkt nie sprzeda się dobrze, jeśli nie zapewni się mu odpowiedniego zaplecza informacyjno – reklamowego. A przede wszystkim doskonałej strategii dotarcia do klientów.

- W ramach tych planów zakładane jest holistyczne wykorzystanie wszystkich rodzajów mediów w różnych okresach i z różnym naciskiem – mówi specjalista d/s PR jednego z producentów past do zębów.

W czasach, gdy wybielanie zębów staje się standardem, będzie rosło zainteresowanie produktami do higieny jamy ustnej z segmentu super premium. Należy oczekiwać, że większość producentów środków do higieny jamy ustnej ukierunkuje swoje działania na zaspokojenie nowych potrzeb klientów.


Źródło: „Media & Marketing”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS