Pacjent
- Warto wiedzieć
- Coś na ząb
- Wybielanie zębów
- Choroby i leczenie
- Estetyka
- Higiena
- Ciekawostki ...
- Dowiedz się jak...
- Forum
- Baza gabinetów
- Pytania do ekspertów
- Subskrypcja
- Ogłoszenia - Pacjent
- Partnerzy portalu
- Tagi
- Bruksizm
- Ciąża a zęby
- Dental TV
- Kamień nazębny
- Korony
- Leczenie kanałowe
- Licówki
- Mosty
- Strach przed dentystą
- Vademecum Pacjenta
- Zęby mądrości
- Znieczulenia
- 03-03-2008
W marcu 2008 będzie miała miejsce kolejna, czwarta już edycja programu edukacyjnego „Przyjazny Dentysta” organizowanego przez markę COLGATE.
Colgate, jako światowy ekspert w dziedzinie higieny jamy ustnej, podejmuje regularne działania, których celem jest popularyzacja zasad prawidłowego dbania
o zęby i dziąsła oraz szerzej - upowszechnianie profilaktyki stomatologicznej.
Najbardziej znany jest ogólnopolski społeczny Program Totalnej Ochrony Jamy Ustnej, organizowany corocznie we wrześniu przez Colgate we współpracy z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym (PTS). W ramach tego programu w ponad 9 000 gabinetów i wybranych sieciach handlowych oferowane są m.in. bezpłatne przeglądy dentystyczne oraz porady dotyczące prawidłowej higiemy jamy ustnej. W 2008 roku odbędzie się jubileuszowa, dziesiąta edycja Programu.
„Przyjazny Dentysta” to kolejna inicjatywa Colgate. Ta cykliczna akcja edukacyjna przygotowywaną jest w okresie wiosennym i dotyczy zwiększania świadomości prawidłowej pielęgnacji jamy ustnej.
W 2005 roku w ramach inauguracji akcji „Przyjazny Dentysta” poruszony został problem zjawiska dentofobii oraz opracowany zbiór zasad przeciwdziałania jej objawom.
Motywem przewodnim drugiej edycji była edukacja na temat konieczności regularnej wymiany szczoteczki co trzy miesiące.
Podczas trwania ubiegłorocznego programu Colgate doradzał, w jaki sposób dokonywać wyboru produktów do higieny jamy ustnej dopasowanych do indywidualnych potrzeb.
W 2008 roku program „Przyjazny Dentysta” zachęca do stosowania płynów do płukania jamy ustnej i do włączenia ich jako stałego elementu codziennej higieny jamy ustnej.
Program „Przyjazny Dentysta” skierowany jest zarówno do pacjentów, jak
i stomatologów.
W ramach programu gabinety stomatologiczne zostaną wyposażone w materiały edukacyjne dla pacjentów, zaś samym dentystom zostaną przekazane próbki produktów oraz informacje (m.in. wyniki badań) dotyczące płynów do płukania jamy ustnej.
Akcję będzie wspierała dodatkowo reklama telewizyjna i internetowa płynów oraz działania w punktach sprzedaży (m.in. ekspozycje i animacje). Klienci będą mogli m.in. otrzymać za darmo płyn do płukania jamy ustnej przy zakupie past do zębów Colgate. Dodatkowe informacje na temat płukanek znajdą się również na stronie internetowej: www.colgate.pl w zakładce „Produkty --> płukanki”.
Źródło: Colgate-Palmolive Poland