Pacjent
- Warto wiedzieć
- Coś na ząb
- Wybielanie zębów
- Choroby i leczenie
- Estetyka
- Higiena
- Ciekawostki ...
- Dowiedz się jak...
- Forum
- Baza gabinetów
- Pytania do ekspertów
- Subskrypcja
- Ogłoszenia - Pacjent
- Partnerzy portalu
- Tagi
- Bruksizm
- Ciąża a zęby
- Dental TV
- Kamień nazębny
- Korony
- Leczenie kanałowe
- Licówki
- Mosty
- Strach przed dentystą
- Vademecum Pacjenta
- Zęby mądrości
- Znieczulenia
- 05-06-2009
Funkcjonalność to nie wszystko. Liczy się też dobry, a najlepiej oryginalny lub zabawny wygląd. Moda na gadżety ogarnęła również przyborniki do utrzymania jamy ustnej w czystości. Producenci robią, co mogą, by oferowane przez nich wyroby kusiły atrakcyjnym kształtem, zaskakującymi kolorami lub niezwykłymi udogodnieniami. Dobrze znane wszystkim od lat linie i kształty są zmieniane i unowocześniane. Np. szczoteczka do zębów przestaje być przyborem składającym się jedynie z rączki i główki z włóknami, a przeobrażana jest albo w profesjonalny sprzęt z wieloma funkcjonalnościami (czyszczenie języka i wewnętrznej strony policzków, ruchoma główka, grający trzonek...), albo w gadżet, którym przyjemnie manipulować w buzi, bo kształtem przypomina ulubionego bohatera z bajek, lub ma naklejkę z idolem znajdującym się aktualnie u szczytu sławy.
Ciekawy model szczoteczki zaprezentowano na tegorocznych targach PSI w Düsseldorfie: we wnętrzu przyboru umieszczona była pasta do zębów przeznaczona do bezpośredniej aplikacji na włókna główki. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę – po innowacyjną szczoteczkę ustawiały się kolejki chętnych miłośników gadżetów.
Udziwnianie i ulepszanie produktów ma na celu nakłonienie klienta do zakupu konkretnego wyrobu. Dobrze, jeśli nowoczesny gadżet to utrzymania higieny jamy ustnej jest ładny i praktyczny. Idealnie zaś, gdy oprócz tego, że zaspokaja poczucie estetyki użytkownika, spełnia swoje podstawowe zadanie, czyli pomaga w utrzymaniu uzębienia w czystości.
Źródło: „Business Media”