Pacjent
- Warto wiedzieć
- Coś na ząb
- Wybielanie zębów
- Choroby i leczenie
- Estetyka
- Higiena
- Ciekawostki ...
- Dowiedz się jak...
- Forum
- Baza gabinetów
- Pytania do ekspertów
- Subskrypcja
- Ogłoszenia - Pacjent
- Partnerzy portalu
- Tagi
- Bruksizm
- Ciąża a zęby
- Dental TV
- Kamień nazębny
- Korony
- Leczenie kanałowe
- Licówki
- Mosty
- Strach przed dentystą
- Vademecum Pacjenta
- Zęby mądrości
- Znieczulenia
Jak reklamować źle wykonane usługi dentystyczne?
Pacjent ma prawo reklamować źle wykonane usługi dentystyczne. Udzielane przez specjalistę świadczenia stomatologiczne realizowane są bowiem w ramach umowy o dzieło, zawieranej zazwyczaj między dentystą a pacjentem w formie ustnej.
W praktyce oznacza to, iż pacjent powinien poinformować dentystę o powodzie reklamacji – można to zrobić ustnie lub na piśmie – kiedy wada jest poważna oraz dla zabezpieczenia dowodowego samego faktu złożenia reklamacji.
Pismo powinno zawierać zwięzły opis wady oraz termin, w którym dentysta ma dokonać poprawek. Poprawki zgłoszone do reklamacji, które wynikają ze źle wykonanej usługi, usuwane powinny być nieodpłatnie.
Źródło: „Gazeta Prawna”
Inne wiadomosci w kategorii
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.