Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentDowiedz się jak...

Jak reklamować źle wykonane usługi dentystyczne?
 



Pacjent ma prawo reklamować źle wykonane usługi dentystyczne. Udzielane przez specjalistę świadczenia stomatologiczne realizowane są bowiem w ramach umowy o dzieło, zawieranej zazwyczaj między dentystą a pacjentem w formie ustnej.

W praktyce oznacza to, iż pacjent powinien poinformować dentystę o powodzie reklamacji – można to zrobić ustnie lub na piśmie – kiedy wada jest poważna oraz dla zabezpieczenia dowodowego samego faktu złożenia reklamacji.

Pismo powinno zawierać zwięzły opis wady oraz termin, w którym dentysta ma dokonać poprawek. Poprawki zgłoszone do reklamacji, które wynikają ze źle wykonanej usługi, usuwane powinny być nieodpłatnie.

Źródło: „Gazeta Prawna”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS