Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Stomatolog lub technik dentystyczny, którzy poprzez internet chcą zaprezentować się większej grupie odbiorców i potencjalnych klientów, powinni pamiętać, że wybór odpowiedniej nazwy dla witryny to sprawa istotna, ale nie jedyna, która gwarantuje sukces. Trzeba pamiętać też o optymalizacji i działaniu zwanym w skrócie PPC, czyli o płatnej formie promocji w internecie.
-
Optymalizacja kodu strony - polega m.in. na właściwym doborze słów kluczowych (tagów) oraz ich odpowiednim rozmieszczeniu – tak, aby strona dzięki tagom była widoczna na pierwszych stronach wyszukiwarki internetowej. Trzeba też zadbać o to, aby strona wyświetlała się w wyszukiwarce po wpisaniu do niej nazwiska lekarza czy protetyka lub też po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy własnej firmy (jeśli taka istnieje). Warto optymalizowanie strony powierzyć dobremu specjaliście – to zapewni wysoką pozycję w wyszukiwarkach internetowych oraz zwiększy liczbę odwiedzin i prawdopodobieństwo tego, że potencjalny klient zamiast do konkurencji, trafi właśnie do nas.
-
PPC – płatna promocja w internecie to m.in. linki sponsorowane, które można wykorzystać niezależnie od pozycjonowania strony albo też jako jego uzupełnienie. Dzięki takim linkom strona gabinetu będzie widoczna także dla wielu pobocznych. Odpowiednio skonfigurowana kampania AdWords może prowadzić np. do tego, że reklamy będą wyświetlane jedynie w określone dni tygodnia lub tylko podczas godzin pracy gabinetu.
Oba opisane wyżej działania to skuteczne narzędzia do zwiększenia popularności strony. Można je stosować osobno albo też razem, traktując jedno jak uzupełnienie drugiego. I takie właśnie działanie – co podkreślają specjaliści - przynosi najlepsze efekty.
Źródło: „Gabinet Prywatny”