Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Utworzenie gabinetu stomatologicznego zorientowanego na pacjenta wymaga strategicznego połączenia przemyślanego projektu i najnowocześniejszej technologii. Skupiając się na elementach, które zwiększają komfort, usprawniają przepływy pracy i sprzyjają skutecznej komunikacji, gabinety stomatologiczne mogą znacznie poprawić zadowolenie pacjentów i wydajność pracy personelu.
Kluczowe elementy, które pozwalają zorientować gabinet stomatologiczny na pacjenta, to:
-
rezygnacja z dokumentacji papierowej na rzecz elektronicznej– dotyczy to rejestracji i rozmaitych formularzy;
-
spersonalizowana i wydajna opieka podczas wizyt stomatologicznych, która uwzględnia planowanie leczenia przy fotelu, czyli w czasie rzeczywistym;
-
angażowanie pacjentów i ich plany leczenia;
-
dobra komunikacja między dentystami a pacjentami;
-
nowoczesne zarządzanie praktyką stomatologiczną, czyli m.in. wykorzystanie telemedycyny, zautomatyzowanych powiadomień;
-
przestrzeń zabiegowa i pozagabinetowa przyjazna dla pacjentów;
-
obecność sprzętu umożliwiającego wykonywanie badań obrazowych;
-
kultura pracy zorientowana na pacjenta;
-
inwestowanie w szkolenia i rozwój personelu;
-
aktywne zdobywanie opinii pacjentów i odpowiadanie na zapytania pacjentów;
-
realizowanie planów leczniczych z uwzględnieniem oczekiwań pacjentów i ich sytuacji ekonomicznej.