Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzPoradnik dentysty

Ankieta

Jakie czasopismo stomatologiczne prenumerujesz?

  • Magazyn Stomatologiczny
  • As Stomatologii
  • Nowy Gabinet Stomatologiczny
  • Poradnik Stomatologiczny
  • Stomatologia Współczesna
  • TPS
  • Kwintesencja
  • Forum Stomatologii Praktycznej
  • Inne

Jak zbudować pozytywne stosunki z pacjentami/klientami?
 

 

 

Stomatolog i technik dentystyczny to specjaliści, u których osiągnięcie sukcesu zawodowego zależy nie tylko od perfekcyjnego wykonywania pracy, ale także od tego, jakie relacje będą łączyć każdego z nich z korzystającymi z ich usług pacjentami (w przypadku techników dentystycznych – z klientami, którymi są i pacjenci, i współpracujący z technikami lekarze). Należy wypracować w sobie nawyk przestrzegania zasad swoistego kodeksu etycznego przedsiębiorcy - przestrzeganych w takim samym stopniu, jak założeń etyki lekarskiej czy etyki technika.

 

Oto główne zasady, którymi powinno się kierować, by stworzyć relacje doskonałe:

  • Rozpoznawanie i uwzględnianie potrzeb nabywców.

  • Uczciwość i otwartość w stosunku do odbiorców usług.

  • Dbałość o przekazywanie informacji o istotnych dla klientów/pacjentów sprawach.

  • Pełna odpowiedzialność za wykonywaną pracę i za jakość świadczonych usług.

  • Poufność – w stosunku do odbiorców usług oraz współpracowników i podwładnych.

  • Szacunek do personelu zatrudnionego w gabinecie/pracowni.

  • Kultura osobista i zawodowa – w odniesieniu do klienta/pacjenta i współpracowników.

Źródło: „Magazyn Stomatologiczny”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS