Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Wejście na rynek pracy nowego pokolenia, które nie pamięta czasów ani sprzed transformacji polityczno-ekonomicznej w naszym kraju, ani tuż po niej, powoduje, że nowi pracownicy coraz więcej wymagają od swoich pracodawców i coraz większą uwagę zwracają na dobrej jakości benefity. Telefon komórkowy czy laptop nie są już interesującą propozycją. Znacznie większym zainteresowaniem cieszą się benefity pozapłacowe – szczególnie te, które związane są ze zdrowiem i aktywnością fizyczną. Wynika to z wielu zmian, które dokonały się w mentalności społeczeństwa w ciągu ostatnich kilkunastu lat. Pakiety medyczne to obecnie standard. Z kolei dofinansowania do wizyt u lekarzy, a szczególnie dofinansowania do leczenia stomatologicznego i profilaktyki oceniane są bardzo wysoko wśród młodych pracowników. Dla stomatologa oznacza to większy przypływ klientów, szczególnie jeżeli dentysta zdecyduje się podjąć współpracę z firmami oferującymi ubezpieczenia i abonamenty medyczne. Zjawiskiem, które również może mieć realny wpływ na przypływ pacjentów do gabinetów stomatologicznych, jest wzrost popularności trendu zwanego grywalizacją. Jest to wyjątkowe narzędzie, które umożliwia motywowanie pracowników w atmosferze zabawy. Jeśli elementem grywalizacji stanie się zwiększenie troski o zdrowie i wyrabianie zdrowych nawyków, skutki tej formy konkurowania pracowników między sobą mogą odczuć dentyści – ponieważ osoby zaangażowane w rozgrywkę w swoim zakładzie pracy, chcąc wygrać, będą regularnie odwiedzać gabinet stomatologiczny, także w ramach profilaktyki.