Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Jeśli uważasz, że twoja praktyka stomatologiczna lub pracownia protetyczna mogłyby działać lepiej, ale nie masz pomysłu na to, jak poprawić koniunkturę w swoim biznesie i jednocześnie zapewnić sobie stały strumień wysokich wpływów bez nakładu katorżniczej pracy, otwórz się na nowości i zmień myślenie.
-
Doceń siłę internetu – twoi pacjenci/klienci są często online, wykorzystaj to i dostarcz im informacji o prowadzonej przez siebie działalności w formie wysokiej jakości treści, strumienia informacji w mediach społecznościowych czy relacji na żywo. np. z pierwszego skanowania nowym urządzeniem czy pionierskiego wydruku protezy w formacie 3D (relację na żywo zapowiedz z wyprzedzeniem, wtedy oglądalność będzie większa).
-
Poszerz ofertę swojej praktyki o nowe usługi – czego brakuje, dowiesz się od swoich pacjentów. Zapytani zapewne podzielą się swoimi przemyśleniami. Może będzie to dla ciebie bodziec do zdobycia nowej umiejętności lub specjalizacji, dzięki której rozwiniesz działanie swojej lecznicy lub laboratorium?
-
Planuj i twórz systemowe rozwiązania – nie inwestuj naraz w kilka rzeczy oderwanych od siebie, ale stwórz raczej spójny i przemyślany moduł, w którym jedno będzie wynikać z drugiego. W ten sposób uda ci się zapewnić wachlarz usług, które będą w danym zakresie całkowicie wyczerpywać oczekiwania pacjentów/klientów.
-
Stawiaj na otwartość – nie bój się nowinek. Świat biegnie do przodu – ty, jeśli chcesz za nim nadążyć, również musisz kierować się ku nowym trendom. Tego oczekują od ciebie pacjenci i klienci.
Źródło: Opracowanie własne