Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

W czasie kryzysu bankom zostali lekarze To pewni klienci. Taki tytuł przeczytałem ostatnio w prasie . Artykuł opisywał specjalne warunki kredytowe jakie banki udzielają lekarzom prowadzącym własne praktyki. Jaki to ma wpływ na budowanie wizerunku lekarza dentysty?
Zawód lekarza dentysty jest jak inne zawody medyczne zawodem zaufania publicznego. Już z samej nazwy wynika, że ta profesja cieszy się szacunkiem i uznaniem społeczeństwa. Jeśli takie instytucje finansowe w Polsce jak banki oficjalnie deklarują lepsze warunki kredytowe dla lekarzy stomatologów to tylko należy się z tego cieszyć i wykorzystać taką możliwość w działalności i wzmocnieniu swojego wizerunku. Slogan „zaufały nam banki” czyli jesteśmy wiarygodni tworzy wizerunek praktyki mocno osadzonej na solidnych podstawach finansowych. Ma to duże znaczenie zwłaszcza teraz, kiedy z powodu niechlubnej kariery parabanków oferujących swoim klientom mrzonki na zasadzie piramidy finansowej mnóstwo osób potraciło oszczędności swojego życia. Dla pacjentów to przesłanie, że praktyka w której się leczą ma odpowiednie wyposażenie i środki, aby rzetelnie wyleczyć pacjenta i nie stosuje reguł domorosłych fachowców, którzy na przykład w branży budowlanej wyznają zasadę dokładności na oko. Zdarza się często, że szczególnie Ci starej daty, odległości na budowie mierzą krokami. Chyba nikt z nas nie chce pseudo profesjonalistów a tym bardziej w takich dziedzinach jak leczenie chorób jamy ustnej.
Aby zatem wykorzystać nakłady innych instytucji na wzmocnienie społecznego wizerunku lekarza dentysty wystarczy śledzić ich poczynania w dostępnej prasie oraz wsłuchiwać się w głosy pacjentów co i gdzie mówi się o lekarzach. Trzeba potem takie wiadomości przytaczać w aktualnościach na swojej stronie internetowej i dzielić się nimi z pacjentami.
Pacjenci powinni otrzymywać więcej pozytywnych informacji o pracy lekarza dentysty a nie tylko karmić się tekstami zamieszczonymi w popularnych tabloidach o błędach w sztuce lekarskiej. Dzięki takim działaniom wzrośnie społeczny poziom zaufania do zawodu lekarza dentysty.
Wojciech Krówczyński
wojciech@krowczynski.pl