Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 16-05-2011
Dent-a-Medical poszerza swoją ofertę: od 1 kwietnia dzięki umowie z PZU Pomoc z usług spółki będą mogli skorzystać klienci ubezpieczyciela. W ciągu roku współpracy firma ma zamiar dotrzeć do dwóch milionów klientów grupy PZU, a w ciągu trzech lat – do ok. 6 milionów.
—Pakiety sprzedajemy instytucjom finansowym i towarzystwom ubezpieczeniowym — tłumaczy Mariusz Andrych, prezes Dent-a-Medical.
Podstawą do rozliczeń jest ryczałt lub suma opłaty ryczałtowej i prowizji (w tym od liczby i wartości wizyt).
Z oceny Dent-a-Medical oraz PZU wynika, że z pakietu może rocznie skorzystać ok. 200 tys. osób, czyli ok. 15 proc. klientów objętych pakietem. Korzystających z pakietu może być znacznie więcej, ponieważ wrocławska firma stomatologiczna na temat sprzedaży pakietu prowadzi negocjacje z dwoma bankami. Jeśli rozmowy zakończą się sukcesem, szacuje się, że usługi stomatologiczne oferowane w ramach pakietu mogą objąć rocznie nawet milion osób.
Źródło: „Puls Biznesu”