Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 08-04-2010
Przyjazny gabinet stomatologiczny to taki, w którym komfort pacjenta jest wartością, której podporządkowane jest działanie personelu i jakość świadczenia usług. By wyróżnić się na rynku usług dentystycznych, warto położyć nacisk na dodatkowe zachęty dla pacjentów. Wyróżnić tu można:
-
oferowanie leczenia kompleksowego oraz szybkiego – pacjent chętniej wybiera gabinet lub klinikę, w których będzie mógł liczyć na leczenie i działania z zakresu stomatologii zachowawczej, protetyki, implantologii i estetyki;
-
możliwość kredytowania leczenia lub rozłożenia na raty płatności za usługi – w Polsce ok. 1 tys. gabinetów oferuje tego typu rozwiązania; cenią je pacjenci i sami stomatolodzy, ponieważ finanse nie stają się przeszkodą nie do pokonania przy podejmowaniu kompleksowego leczenia lub zabiegów z dziedziny implatologii czy ortodoncji; kredyty w wielu gabinetach udzielane są od ręki, a formalności wypełnia się w recepcji;
-
udostępnienie czytelni ze świeżą prasą lub laptopa z dostępem do bezprzewodowego internetu – pacjent w oczekiwaniu na wizytę nie ma uczucia marnowania czasu;
-
możliwość oglądania slajdów w poczekalni czy rozmowy z personelem pracującym w recepcji – to miłe i tanie sposoby na uprzyjemnienie czasu oczekiwania na wizytę.
Źródło: „Nowoczesna Klinika”