Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 10-06-2024
Posiadanie strony internetowej jest istotne dla informowania potencjalnych pacjentów/klientów o oferowanych usługach. Aby witryna internetowa była lepiej widoczna/dostępna dla docelowych odbiorców, warto zainwestować w SEO, czyli narzędzie ułatwiające optymalizację strony pod wyszukiwarki internetowe. Dzięki dobrej strategii SEO stomatolog czy technik dentystyczny może zostać szybko znaleziony w internecie przez pacjentów/klientów, który aktywnie szukają gabinetów stomatologicznych bądź pracowni protetycznych w swojej okolicy. Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek wspomaga więc generowanie potencjalnych klientów, ponieważ przyciąga osoby zainteresowane konkretną tematyką/konkretnymi usługami.
Warto pamiętać, że pacjenci/klienci poszukują firm z branży stomatologicznej (gabinetów/pracowni protetycznych) poprzez zastosowanie odpowiednich słów kluczowych wpisywanych do wyszukiwarki internetowej. Słowa te powinny być zatem zawarte w treściach znajdujących się na stronie gabinetu dentystycznego/pracowni protetycznej.