Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 19-02-2024
Marketing stomatologiczny przynosi najlepsze efekty tam, gdzie praktykujący go stomatolodzy bądź technicy dentystyczni są przekonani o wyjątkowości tego, co mają do zaoferowania pacjentom/kontrahentom.
Warto pamiętać, że wyjątkowy atut rzadko kiedy jest pojedynczym czynnikiem – tym, który pozytywnie wpływa na postrzeganie unikatowości konkretnego podmiotu bądź specjalisty stomatologii: dentysty/ortodonty, technika dentystycznego, higienistki stomatologicznej. Najczęściej wyjątkowość danej praktyki stomatologicznej bądź protetycznej wynika z połączenia doświadczenia pracującego w nim zespołu, sposobu prowadzenia leczenia oraz czasu i miejsca realizacji leczenia. To wszystko uzależnione jest z kolei od postaw i stylu pracy poszczególnych osób zatrudnionych w podmiocie medycznym.
Jak zostać kimś wyjątkowym na rynku stomatologicznym? Najprościej, najtaniej i najefektywniej – dowiadując się, czego oczekują potencjalni pacjenci/kontrahenci, gdyż poznając potrzeby rynku, można opracować strategię działania perfekcyjnie wpisaną w poznany popyt.