Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 16-06-2023
Student kształci się podczas zajęć teoretycznych i praktycznych, a stomatolog i technik dentystyczny – podczas praktyki zawodowej. Udowodniono, że uczenie się w miejscu pracy wynosi ważny wkład w samodoskonalenie zawodowe i w samą praktykę zawodową. Opiera się ono w dużej mierze na uczeniu się przez doświadczenie, dlatego w miejscach pracy, w których mamy do czynienia z leczeniem pacjentów dochodzi do równoległego przebiegu dwóch procesów: świadczenia usług opieki medycznej oraz uczenia się pracowników świadczących te usługi. Jest to proces, w którym dochodzi do uczenia się zarówno partycypacyjnego, jak i społecznego, a najczęściej proces ten najczęściej przebiega w warunkach współpracy z innymi. Stąd trudno się dziwić, że relacje, jakie panują w miejscu pracy, są kluczowym czynnikiem mającym wpływ nie tylko na atmosferę w pracy, ale również i na przebieg uczenia się w miejscu pracy. Z badań wynika również, że lepsze warunki do uczenia się w miejscu pracy panują tam, gdzie pracownicy czują wsparcie - zarówno ze strony swoich współpracowników, jak i pryncypałów.