Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 22-11-2018
Korzystanie z mediów społecznościowych to najlepszy sposób na rozpropagowanie/wypromowanie własnej marki oraz poinformowanie potencjalnych pacjentów lub klientów o tym, co faktycznie robi się w danym gabinecie stomatologicznym lub laboratorium protetycznym. Okazuje się jednak, że Facebook czy Twitter przestają już wystarczać – szczególnie pokoleniu nastoletnich użytkowników. Nastolatki przerzucają się na Instagram. To portal, który w ostatnich kilku latach zdobył wielką popularność i stał się poważnym konkurentem do innych gigantów społecznościowych. Jego ideą jest umieszczanie zdjęć opatrzonych odpowiednimi hasztagami.
Ponieważ jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów, portal ten już teraz jest uznawany przez entuzjastów fotografii cyfrowej w gabinecie i pracowni za potężne narzędzie do promowania własnej marki z uwagi na to, że umożliwia publikację zdjęć udanych realizacji protetycznych, prostowania zgryzu czy efektów leczenia zachowawczego albo chirurgicznego. Z tego względu może być znakomitą platformą do realizacji kampanii marketingowych – szczególnie jeżeli chcemy dotrzeć do młodego pokolenia. Pamiętajmy bowiem, że dzisiejsze nastolatki już za kilka lat będą naszymi klientami lub są wśród nich przyszli stomatolodzy, którzy być może zdecydują się na współpracę z konkretnym laboratorium protetycznym, mając w pamięci interesujące posty, które przeglądali z ciekawości będąc jeszcze studentami.