Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 07-02-2018
Panie mogą odegrać znaczącą rolę w zwiększaniu liczby pacjentów, którzy odwiedzają twój gabinet stomatologiczny. I to na dwa sposoby. Z badań wynika bowiem, że kobiety najczęściej w rodzinach czują się odpowiedzialne za czuwanie nad zdrowiem dzieci i małżonka oraz innych bliskich. Ponadto panie najczęściej dają też dobry przykład, odwiedzając regularnie dentystę w celu skontrolowania stanu zdrowia swojej jamy ustnej, jak i dzieci. Używając też trafnej argumentacji potrafią przekonać opornych mężów do odwiedzenia gabinetu stomatologicznego.
W oparciu o powyższe eksperci zajmujący się marketingiem medycznym zachęcają, aby to panie stały się głównymi odbiorcami działań marketingowych dedykowanych pacjentom. W praktyce powinno się to przełożyć na konkretne działania mające na celu zwrócenie uwagi kobiet na problem lub produkt i przedstawienie rzeczowych, wyczerpujących informacji na temat oferty.
Kobiety reagują dużo bardziej emocjonalnie od mężczyzn, dlatego do skorzystania z oferty skłoni je pewność, że jest to produkt wysokiej jakości, który dla ich bliskich może być źródłem wielu korzyści zdrowotnych. Taką pewność daje kobiecie rzetelna informacja i edukacja oraz świadczenie usług na najwyższym poziomie. Polecenie usług dentysty najbliższym przez zadowoloną pacjentkę to najlepsza rekomendacja dla gabinetu.
Źródło: Opracowanie własne