Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 04-09-2017
Kształcenie studentów stomatologii, jeśli już obejmuje elementy przedsiębiorczości, to zazwyczaj po macoszemu traktuje tematy o zwiększaniu skuteczności w docieraniu do potencjalnych pacjentów i utrzymywaniu ich lojalności poprzez sprawne działania marketingowe. Szkoła Denrystyczna Roseman University of Health Sciences w Stanach Zjednoczonych pokazuje, że można inaczej. We wrześniu zainteresowani studenci i lekarze dentyści będą mogli wziąć udział w sympozjum, dzięki któremu poznają skuteczne taktyki marketingowe. Dowiedzą się też, jak siłę drzemiącą w narzędziach marketingowych można skutecznie wykorzystać do wzrostu popularności własnej praktyki stomatologicznej i do zwiększenia zadowolenia wśród pacjentów.
Organizatorem sympozjum jest Climb for a Cause – fundacji non-profit należącej do AIM Dental Marketing – wiodącej amerykańskiej agencji zajmującej się marketingiem dedykowanym podmiotom działającym w służbie zdrowia. Zaplanowane na wrzesień wydarzenie jest formą uczczenia 20-lecia istnienia fundacji.
Źródło: prweb.com