Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 08-09-2014
Marketing i promocja denturyzmu to coraz aktywniej wykorzystywane narzędzia w propagowaniu usług oferowanych przez polskich stomatologów. Dynamizacja turystyki stomatologicznej i medycznej to z kolei jedna z dziedzin priorytetowych w planie rozwoju naszego kraju, wspierana przez działania Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Instytucja na jesień tego roku planuje realizację kilku programów, z których jeden, bogaty w różne aktywności, dotyczy turystyki medycznej. W ramach kampanii promocyjnej tego sektora naszej gospodarki planowane są liczne działania w Skandynawii. 8–11 września br. to daty wyjazdu grupy dziewięciu firm do Kopenhagi na targi Health & Rehab Scandinavia w celu promowania polskich firm świadczących usługi medyczne o szerokim zakresie na rzecz zagranicznych pacjentów, na światowym poziomie i w różnych formach działalności: od szpitali poprzez kliniki specjalistyczne, firmy dentystyczne aż po uzdrowiska. Z kolei na II połowę listopada agencja przygotowuje dwie misje przedsiębiorców do krajów skandynawskich: do Szwecji i do Norwegii.
Aby naszych przedsiębiorców zachęcić do ekspansji na rynki zagraniczne, PAIiIZ planuje ponadto przeprowadzenie serii szkoleń oraz wyjazdu typu study tour do Londynu, a także promocję polskich firm podczas World Medical Tourism & Global Healthcare Congress w Waszyngtonie.
Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem http://www. paiz.gov.pl/pl.
Źródło: „Dziennik Gazeta Prawna”