Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 24-04-2012
Nowoczesna stomatologia to dziedzina coraz częściej kojarzona nie tylko ze specjalistami walczącymi o piękny uśmiech, korygującymi wady zgryzu i wypełniającymi dziury w zębach wywołane próchnicą. Obecnie łączy się ją z zabiegami bliskimi medycynie estetycznej. Część klinik stomatologicznych swoją ofertę usług kształtuje tak, aby pacjenci mogli oprócz pięknego uśmiechu zdobyć również atrakcyjny, harmonijny wygląd. Poszerzanie oferty klinik stomatologicznych o zabiegi z zakresu medycyny estetycznej to odpowiedź tych placówek na rosnące wymagania pacjentów oraz nadążanie za światowymi trendami. Te zaś wyraźnie wskazują kierunek: zadbany, zdrowy, atrakcyjny wygląd.
- Nie „poprawiam” ust czy oczu, lecz pomagam odnaleźć siebie i piękno w sobie, któremu czasem trzeba tylko trochę pomóc, by je wydobyć. Zabiegi oferowane przeze mnie sprawiają, iż każdy może wyglądać na bardziej wypoczętego, zrelaksowanego, a przede wszystkim szczęśliwego i zadowolonego z siebie człowieka – mówi Beata Dethloff z warszawskiej kliniki Dental Excellence. Dental Excellence, pierwotnie nowoczesna klinika stomatologiczna, to obecnie placówka, w której pacjent, oprócz zabiegów typowych dla stomatologii, może skorzystać z szeregu usług z zakresu medycyny estetycznej, w tym z kompleksowego systemu anty-aging, który coraz ściślej związany jest ze stomatologią.
Sukces, w przypadku klinik stomatologicznych oferujących również zabiegi wpływające na poprawę estetyki wyglądu czy na poprawę harmonii rysów, oparty jest na kilku podstawach:
-
maksymalnej dbałości o komfort klienta/pacjenta;
-
zawsze indywidualnego podejścia do każdego klienta/pacjenta;
-
poszerzaniu oferty usług - również o opcje niespotykane u konkurencji;
-
stałym nadążaniu za ogólnymi trendami i wyczuleniu na potrzeby klientów.
Praca z klientem zależy od tego, jaką dysponuje on wiedzą i na ile orientuje się w możliwościach współczesnej stomatologii i ofercie zabiegów. Czasem pacjenci doskonale wiedzą, czego chcą, ale indywidualne uwarunkowania powodują, że trzeba przedstawić różne opcje i wybrać optymalną, ale inną, niżeli tę, która chciałby zastosować pacjent. Decyzja powinna być podjęta wspólnie przez pacjenta i specjalistę: po przeprowadzeniu wywiadu i badań lekarskich.
- Jeżeli gościmy osobę, która wie, że chciałaby coś zmienić, ale nie do końca orientuje się co do zabiegów dostępnych na rynku, naszą współpracę zaczynamy od konsultacji, na której diagnozujemy problem i oczekiwania klienta, a następnie wyznaczamy cele priorytetowe i całokształt planu działania – wyjaśnia Beata Dethloff.
Źródło: „ESSENCE Magazyn Ludzi Sukcesu”