Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 16-11-2011
Zakupy grupowe zdobywają coraz więcej zwolenników. Ich siłę doceniają coraz częściej ubezpieczyciele, oferując tańsze ubezpieczenie na usługi dentystyczne.
- Na usługi stomatologiczne Polacy wydają rocznie 4 mld zł, z czego większość na usługi nierefundowane. Rośnie popularność dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych, a platformy zakupów mogą w tym dodatkowo pomóc – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal, na którego platformie prowadzona jest sprzedaż pierwszej polisy medycznej oferowanej na zakupach grupowych, przygotowanej przez Med Casco. Polisa dostępna jest też w ofercie platformy Grouper.pl.
Dynamicznie rozwijający się rynek usług dentystycznych jest atrakcyjnym obszarem dla ubezpieczycieli oferujących polisy medyczne. Jest to rynek w większości sprywatyzowany, a na 18 mln porad udzielonych w zeszłym roku jedynie 2,8 mln udzielonych zostało w placówkach publicznych.
Kanał zakupów grupowych to niejedyny nowy obszar zainteresowania ubezpieczycieli podczas poszukiwań klientów i przy oferowaniu zniżek na zakup polisy. Część towarzystw korzysta także z innych kanałów komunikacji i sprzedaży. Pod uwagę brane są serwisy społecznościowe (np. klient zyskuje zniżki po kliknięciu przycisku „polubienia” serwis).
Wydatki na leczenie wciąż rosną; wzrasta też zainteresowanie Polaków leczeniem zębów i innymi nierefundowanymi usługami dentystycznymi. Polacy w zeszłym roku wydali z własnej kieszeni 30 mld zł na usługi stomatologiczne, na polisy przeznaczyli 18 mln zł.
Źródło: „Rzeczpospolita”