Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 26-10-2011
Mennica S.A. od zeszłego roku sprzedaje diamenty. Wśród jej klientów dość liczną grupę stanowią dentyści.
- Popyt może wynikać raczej z tego, że dentyści inwestują w diamenty. Ale popularne są usługi stomatologiczne związane ze zdobieniem zębów kamieniami. Najczęściej mocuje się na jedynkach, dwójkach malutkie imitacje szafirów, rubinów, cyrkonii. Koszt: 180-250 zł – mówi dr Przemysław Uliasz, wiceprezes Stowarzyszenia „Polski Klub Stomatologiczny” i dodaje, że moda na ozdabianie zębów zatacza coraz szersze kręgi: błyskotki umieszcza się już na zębach dzieci. Efekt takiego postępowania jest przeważnie bardzo pozytywny: dziecko najczęściej zaczyna bardziej dbać o oczyszczanie zębów.
Rzecznik Mennicy S.A. potwierdza, że wśród kupujących jest zaskakująco dużo dentystów.
Diamenty miały być hitem sprzedażowym oraz świetną lokatą kapitału; miały też stanowić alternatywę dla złota, które wg przewidywań miało coraz bardziej tanieć. Tymczasem złoto było coraz droższe i pomysł sprzedaży diamentów przez spółkę giełdową nie okazał się tak dobry, jak początkowo sądzono.
Źródło: „Metro”