Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Internet – dobry sposób na rozwój firmy
  • 30-05-2011
 

 

 

 

 

 

Internet to idealne źródło informacji – coraz częściej tej, której poszukują pacjenci. Z tego powodu internet dla stomatologów to świetny sposób na wypromowanie własnej praktyki i dotarcie do wielu potencjalnych klientów/pacjentów. Z dobrodziejstw wirtualnej promocji może także skorzystać technik dentystyczny – wypromowanie własnego laboratorium w sieci to najprostsza i często jedna z najtańszych metod na dotarcie do kontrahentów.

Przedsiębiorstwa, które postanowiły pojawić się w wirtualnej sieci notują zauważalny wzrost zainteresowania ofertą, co przekłada się na rozwój firmy i wypracowanie zysku. Ci, którzy już zaistnieli w internecie, uważają, że warto było zainwestować w promocję i nie mają wątpliwości, iż posiadanie wirtualnej strony firmowej pomaga w rozwoju przedsiębiorstwa.

Zaistnienie w internecie przynosi profity niezależnie od branży, w której działa przedsiębiorca.

- Pozyskiwanie klientów niewątpliwie zmieniło się, gdy postawiliśmy na internet. To był strzał w dziesiątkę – mówi Marcin Walkowicz, właściciel firmy, której strona internetowa działa już od kilku lat.

Kluczem do sukcesu jest nie tylko przejrzysta i przyciągająca uwagę aranżacja strony czy łatwy do zapamiętania adres sieciowy, ale także:

  • utrafienie we właściwego odbiorcę, a często i niszę konsumencką;

  • promocja w wyszukiwarkach i portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, YouTube);

  • wielojęzyczna strona.

Jak pokazują wyniki ostatnich badań, pomimo wielu zalet istnienia przedsiębiorstwa w internecie prawie połowa polskich firm nie ma swojej wirtualnej strony. Wśród głównych powodów tego stanu rzeczy przez samych właścicieli firm wymieniane są: brak potrzeby w związku z profilem prowadzonej działalności oraz przekonanie, że prowadzenie wirtualnej strony zajmuje zbyt dużo czasu. Jak podkreślają, inne sprawy związane z prowadzeniem firmy (m.in. faktury, księgowość) pochłaniają tyle czasu, że nie starcza go już na działalność wirtualną.

- Nieobecność połowy firm w sieci wynika z niezrozumienia tego, czym jest internet. Wielu ludzi nie wie, że to skuteczne narzędzie do poszukiwania klientów, pozyskiwania zleceń, zarabiania pieniędzy - mówi Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający Home. pl.- Dzisiaj, prowadząc np. sklep z butami na jakimś osiedlu, jesteśmy skazani na lokalnych klientów. A mając biznes w internecie, możemy mieć szansę na klientów z całej Polski, a nawet z zagranicy. Poza tym ryzyko startu w sieci jest nieporównywalnie mniejsze, inwestycja w internet to kilkaset złotych i trochę czasu.

Źródło: „Gazeta Wyborcza”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS