Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 05-08-2024
W większości przypadków prawdopodobnie nie ma sensu, aby dentysta rozdrabniał swoją aktywność na wiele kanałów marketingu stomatologicznego. Wynika to z faktu, że stomatolodzy dysponują ograniczonym czasem, a nierzadko też i budżetem, które mogą bądź chcą przeznaczyć na działania marketingowe.
Eksperci z zakresu działań marketingowych dla branży stomatologicznej radzą, aby skupić się na uznanych, dużych platformach społecznościowych i kanałach komunikacji w internecie – jednym lub dwóch – zamiast próbować promowania prowadzonej przez siebie praktyki stomatologicznej w większej liczbie mediów społecznościowych. O wiele rozsądniej jest bowiem dobrze zarządzać mniejszą liczbą kanałów niż rozrzedzać komunikację na większą ich liczbę. Dotyczy to także sytuacji, w której usługi prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych zlecane są do wykonania agencjom marketingowym.
Praktycy zauważają, że pokłosiem wykorzystywania wielu różnych kanałów może być osadzanie w nich ogólnej treści z zakresu stomatologii, która jednak nie będzie odpowiednio reprezentowała konkretnego dentysty i konkretnej marki stomatologicznej. To z kolei oznacza, że komunikat może nie trafić do docelowej grupy odbiorców.