Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 14-05-2024
Klarowna i płynna komunikacja między stomatologiem/członkami zespołu dentystycznego a pacjentem, stomatologiem a technikiem dentystycznym stoi u podstaw uzyskania optymalnego efektu estetycznego protezy dentystycznej. Z badania przeprowadzonego w Maroku z udziałem stomatologów i techników dentystycznych, którego wyniki niedawno zostały opublikowane na platformie SCIRP, wynika, że prawie co trzeci stomatolog często zgłaszał technikowi dentystycznemu oczekiwania pacjenta dotyczące estetyki pracy protetycznej, a robił to po to, aby specjalista protetyki mógł wytworzyć produkty spełniające wymagania estetyczne pacjenta.
Biorąc pod uwagę coraz wyższe wymagania pacjentów i rosnącą konkurencję na rynku usług stomatologicznych i protetyki dentystycznej, warto inwestować czas i energię w stałe usprawnianie komunikacji na linii stomatolog – technik dentystyczny. Procentuje to uzyskiwaniem lepszych wyników zawodowych i finansowych gabinetu stomatologicznego i pracowni protetycznej – dzięki zainteresowaniu usługami tych podmiotów – oraz wzrostem prawdopodobieństwa, że zadowolony pacjent pozostanie lojalny tym właśnie podmiotom a nie konkurencji.