Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 10-05-2024
Zdobywanie zaufania pacjentów ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia sukcesu terapeutycznego oraz dla konturowania współpracy po zakończonym leczeniu zębów – w ramach profilaktyki i wizyt kontrolnych. Pacjenci, którzy ufają swoim dentystom, znacznie chętniej akceptują oferowane metody leczenia i czynią to bez dyskusji. Usprawnia to codzienną działalność gabinetu i zwiększa przychody praktyki, ale także poprawia stan zdrowia leczonych pacjentów. Każdy zatem na zaufaniu wygrywa.
Istnieje kilka sprawdzonych i – co najważniejsze – prostych sposobów, dzięki którym pacjenci nabierają zaufania do dentystów i decydują się na postępowanie zgodnie z ich zaleceniami. Oto one:
-
Przedstawienie się – ma duży wpływ na budowanie zaufania. Poświęcenie czasu na przedstawienie się i krótka rozmowa z każdym pacjentem mogą pomóc mu poczuć się bardziej komfortowo i obdarzyć stomatologa większym zaufaniem.
-
Traktowanie każdego pacjenta indywidualnie, co jest oznaką troski i pozytywnie przekłada się na budowanie zaufania.
-
Pokazanie pacjentom ich zębów – wielu pacjentów nie wierzy w potrzebę leczenia stomatologicznego, gdyż nie widzi problemów zdrowotnych w swoich zębach.
-
Wyjaśnić wszystko pacjentowi: od problemu zdrowotnego po leczenie i uzyskane z terapii korzyści.