Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 21-02-2024
Wśród wielu narzędzi, którymi dentyści mogą przyciągać nowych pacjentów do swojego gabinetu stomatologicznego, eksperci wymieniają cztery istotne: opracowanie właściwej oferty cenowej, określenie własnej rynkowej unikalności, wdrożenie odpowiedniej komunikacji z pacjentami i... uczynienie pierwszego kroku w kierunku podejmowania działań przyciągających pacjentów.
Dla przyszłych pacjentów i pacjentów, którzy już korzystają z usług konkretnego dentysty, bardzo ważnym elementem mającym wpływ na podejmowanie decyzji o nawiązaniu / kontynuowaniu współpracy są koszty leczenia. Warto pamiętać, że jest to również narzędzie bardzo plastyczne, które można dowolnie kształtować – także poprzez wdrożenie zewnętrznych systemów finansowania leczenia, które okażą się atrakcyjne dla pacjenta (systemy ratalne, kredyty). Dopracowana oferta na pokrycie kosztów leczenia może stanowić dla dentysty również bardzo dobre narzędzie marketingowe, bo jeśli umożliwi się pacjentowi rozłożenie kosztów leczenia na dłuższy czas, wówczas leczenie stanie się bardziej przystępne, a przez to – możliwie do zrealizowania i warte podjęcia.
Narzędziem, które z kolei przysłuży się przedstawieniu atrakcyjności oferty usługowej gabinetu stomatologicznego, jest przemyślana strategia komunikacyjna, realizowana w lecznicy i poza nią – głównie w internecie.