Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 28-07-2023
Z badań przeprowadzonych w 2018 roku wynika, że prawie połowa pacjentów spóźniała się na wizytę u dentysty. Działo się tak, ponieważ większość uczestników badania polegała na swojej pamięci co do daty wyznaczonej wizyty. Ponieważ pamięć zawiodła, część pacjentów albo spóźniała się na wizytę, albo nie przychodziła, nie odwołując wcześniej umówionego terminu.
Każda niezrealizowana wizyta bądź wizyta rozpoczęta z opóźnieniem, generuje stratę lub przesunięcie w czasie następnych wizyt w kolejce. Zawsze oznacza dla gabinetu stomatologicznego mniejszy zysk. Zatem w najlepszym interesie dentysty leży, aby uruchomić w swojej praktyce system przypominania o nadchodzących wizytach i przeszkolić personel w zakresie przypominania o wizytach – najczęściej smsem lub mailowo. Dzięki temu będzie mniej wizyt rozpoczętych z opóźnieniem czy niezrealizowanych.
Pacjenci są zadowoleni z przypominania o terminie wizyt, ponieważ niejako zrzuca to z nich odpowiedzialność za pamiętanie o wyznaczonej dacie spotkania ze stomatologiem.