Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 07-07-2023
Dla każdego specjalisty działającego biznesowo w branży stomatologicznej – stomatologa prowadzącego gabinet, technika dentystycznego działającego we własnej pracowni protetycznej czy samodzielnej higienistki stomatologicznej – awaria sprzętu oznacza stratę czasu, poniesienie wydatków na naprawę, a także uszczerbek finansowy z powodu konieczności odwołania wizyt bądź nawet czasowego zamknięcia praktyki.
Warto mieć na uwadze, że konsekwencją awarii sprzętu będzie również negatywny wpływ na reputację praktyki, ponieważ obecnie pacjenci oczekują od swoich dentystów i higienistek stomatologicznych 100% niezawodności i dyspozycyjności w terminie, w którym umówiona została wizyta. Podobnie stomatolodzy oczekują tego samego od techników dentystycznych, z którymi współpracują. Stąd dobre zabezpieczenie przed awarią sprzętu jest obecnie niezbędne. Wiąże się to z zakupem odpowiedniego ubezpieczenia; łączy się to również ze znalezieniem solidnego usługodawcy serwisowego. Stąd warto przed zakupem sprzętu sprawdzić, czy jego producent zapewnia szybką pomoc w razie awarii.