Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 29-05-2023
Instagram to jeden z największych tworów należących do mediów społecznościowych. Ze statystyk wynika, że miliard użytkowników spędza tam około pół godziny dziennie, a przynajmniej 1/3 najczęściej oglądanych produktów pochodzi od firm.
Dentyści mogą poprzez to medium społecznościowe rozpowszechniać ważne informacje dotyczące działania gabinetu, ale także dzielić się historiami pacjentów i uzyskanymi rezultatami leczenia. Mogą również wykorzystywać konto do udzielania porad dotyczących zdrowia jamy ustnej i do łączenia się z pacjentami. Wszystkie te aktywności mają szansę pozytywnie przełożyć się na rozwój praktyki i zwiększenie liczby pacjentów.
Warto wiedzieć, że 80% użytkowników tego medium obserwuje co najmniej jedną markę, co sekundę trafia tam prawie 1 000 zdjęć, a największe zaangażowanie użytkownicy wykazują w dni powszednie – zwłaszcza w środę i czwartek, zatem publikowanie postów w godzinach działania gabinetu stomatologicznego jest jak najbardziej zasadne. Oczywiście, im częściej publikacje będą się pojawiać, tym więcej będzie polubień i obserwujących. Jedno z badań wykazało, że konta, na których codziennie pojawiały się nowe posty, zdobywały więcej obserwujących i szybciej niż te, na których publikacje nie były umieszczane codziennie. Wykazano też, że podwojenie liczby obserwujących można uzyskać, publikując do sześciu razy w tygodniu.