Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 30-12-2022
Leczenie stomatologiczne na najwyższym poziomie to tylko jeden z elementów, który umożliwi zbudowanie listy pacjentów lojalnych i regularnie odwiedzających gabinet dentysty. Obecnie coraz większą rolę w formowaniu zainteresowania i lojalności pacjentów odgrywają media społecznościowe.
Poza regularnymi wpisami w wybranym/wybranych mediach społecznościowych można uaktywnić zainteresowanie pacjentów/przyszłych pacjentów również poprzez:
-
organizację konkursów z nagrodami – na przykład konkursu fotograficznego, w którym pacjenci zostaną poproszeni o zaprezentowanie promiennych uśmiechów uzyskanych dzięki wizytom w gabinecie stomatologicznym będącym organizatorem konkursu;
-
wykorzystanie opinii – coraz więcej gabinetów stomatologicznych decyduje się na zamieszczanie na swoich stronach internetowych bądź w mediach społecznościowych opinii pacjentów, którzy dzięki leczeniu w danej placówce odzyskali zdrowie jamy ustnej i piękny uśmiech. Warto wiedzieć, że obecnie znakomita większość osób poszukujących specjalisty, także stomatologa, przed wyborem zapoznaje się z opiniami na temat wybranych placówek bądź profesjonalistów. Opinie innych zazwyczaj budują zaufanie i wiarygodność wśród potencjalnych klientów/pacjentów.