Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 01-08-2022
Rynek zmierza w kierunku globalizacji i dużych korporacji, które już obecnie dominują w wielu branżach. Jednak potrzeby gabinetów stomatologicznych i laboratoriów będących miejscami pracy dla techników dentystycznych są bardzo spersonalizowane. Wynika to z faktu, że i pacjenci, i dentyści są różni; stąd każde laboratorium protetyczne ma inne potrzeby i placówki te nie mogą być traktowane jednakowo. Nieodzowne jest więc indywidualne analizowanie potrzeb każdego podmiotu przez dostawców, a to z kolei przekłada się na konieczność przedstawiania unikalnej oferty przez producentów sprzętu, materiałów; i oprogramowania komputerowego, ponieważ również w obszarze digitalizacji w stomatologii widać potrzebę personalizowania oferty. Otwiera to duże pole do popisu dla tak zwanych butikowych dostawców konkretnych usług. Dla stomatologów i techników dentystycznych jest to z kolei sygnał, że od takich firm mogą wymagać więcej w porównaniu do dużych korporacji – w zakresie poziomu obsługi, fachowej wiedzy, szkoleń, instalacji i innych elementów – z uwagi na dużą konkurencję wśród małych podmiotów.
Znawcy tematu twierdzą, że dobrego partnera stomatolog i technik dentystyczny poznają między innymi po tym, że pozostaje w kontakcie ze swoim kontrahentem po dokonaniu dostawy. Z takimi podmiotami warto podejmować współpracę, gdyż zapewniają ciągłą aktualizację wiedzy na temat tego, co dzieje się na rynku w asortymencie sprzętu, urządzeń czy oprogramowania.