Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 06-10-2021
Mimo że najważniejszym powodem, dla którego pacjenci wybierają konkretnego dentystę bądź konkretny gabinet stomatologiczny, nadal pozostaje kwestia finansowa, to obserwuje się, że coraz większą rolę odgrywają szybkość obsługi i wygoda pacjenta.
Czas to pieniądz nie tylko dla dentysty, ale również i dla pacjenta. Ponadto pacjent coraz częściej oczekuje, że w jednym gabinecie dentystycznym załatwi wszystko, co jest konieczne, aby można było zrealizować kompleksowe leczenie. Z tego względu preferowane są gabinety, które oferują podejście branżowe. Warto to wykorzystać podczas planowania strategii rozwoju gabinetu czy kliniki i pamiętać, że np. ortodoncja i pedodoncja znakomicie komponują się z pediatrią, endodoncja – z periodontologią, a obie te dziedziny dodatkowo korelują z z chirurgią stomatologiczną, z kolei stomatologię ogólną i endodoncję dobrze jest łączyć z periodontologią i – dodatkowo – z chirurgią jamy ustnej. Pacjent w klinice stomatologicznej, w której znajdzie pomoc kompleksową, najprawdopodobniej stanie się pacjentem wiernym tej placówce. To z kolei oznacza więcej korzyści finansowych dla podmiotu i pracującego w nim personelu.