Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 29-05-2020
Zaczynając swoją praktykę stomatologiczną każdy dentysta cieszy się, że ma pacjentów. Z czasem przychodzi myśl, że chciałoby się mieć pacjentów więcej. Warto, aby tu pojawiła się refleksja: jacy mieliby to być pacjenci? Bo można obsługiwać wszystkich, ale można także wyspecjalizować się w określonych zabiegach, usługach, bądź ofercie dedykowanej dla konkretnej grupy wiekowej pacjentów.
W tym miejscu trzeba sobie odpowiedzieć na pytania:
-
co chcemy osiągnąć, decydując się na przyciągnięcie większej liczby pacjentów;
-
jaki jest idealny profil pacjenta, którego chce się przyciągnąć do gabinetu stomatologicznego;
-
czy gabinet jest dostosowany do grupy pacjentów, którzy w przyszłości mieliby być głównymi klientami – z tym wiąże się analiza przygotowania gabinetu pod kątem systemu planowania spotkań, kompetencji i zachowań personelu pracującego w gabinecie, a także posiadania odpowiednich materiałów edukacyjnych odnoszących się do określonych metod leczenia. To ostatnie dotyczy szczególnie praktyk dentystów specjalistów, gdyż stomatologia jest dynamicznie rozwijającą się dziedziną medyczną – pojawiają się nowe metody leczenia lub udoskonalania uśmiechu, nowe materiały i nowe rozwiązania technologiczne. Pacjenci o wielu nowościach i możliwościach nowoczesnego leczenia nie wiedzą. Dentysta, zapewniając im materiały na ten temat, kreuje wśród pacjentów wizerunek świetnie zorientowanego w innowacjach lekarza, który trzyma rękę na pulsie zmian i dzięki temu może pacjentom zaoferować najlepsze z możliwych konsultacji oraz terapii.