Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Demograficzny marketing stomatologiczny dla sukcesu praktyki
  • 14-04-2025
 

 

 

 

 

 

 

Znakomita większość planów marketingu stomatologicznego dla gabinetu lub dla pracowni protetycznej technika dentystycznego opiera się o wyniki analizy demograficznej i socjologicznej populacji docelowej pacjentów/klientów konkretnego gabinetu lub laboratorium.

Czynniki demograficzne należy wziąć pod uwagę, aby opracować dobry plan na własny biznes stomatologiczny/protetyczny to:

  • wiek i etap życia pacjentów, którzy mają stanowić klientelę praktyki – wynika to z faktu, że człowiek na różnych etapach życia ma inne potrzeby i nawyki zakupowe – wiedza o tym powinna wpłynąć na sposób, w jaki stomatolog/technik dentystyczny będzie informował o swoich usługach;

  • trendy w płaceniu i ubezpieczeniach – analiza powinna dotyczyć preferowanych przez pacjentów z grupy docelowej metod uiszczania opłat za usługi;

  • lokalizacja geograficzna i bariery – pod uwagę trzeba wziąć, czy docelowi pacjenci/klienci pochodzą z jednego obszaru lokalizacyjnego/kulturowego i czy mogą wystąpić bariery np. komunikacyjne.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS