Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 14-04-2025
Znakomita większość planów marketingu stomatologicznego dla gabinetu lub dla pracowni protetycznej technika dentystycznego opiera się o wyniki analizy demograficznej i socjologicznej populacji docelowej pacjentów/klientów konkretnego gabinetu lub laboratorium.
Czynniki demograficzne należy wziąć pod uwagę, aby opracować dobry plan na własny biznes stomatologiczny/protetyczny to:
-
wiek i etap życia pacjentów, którzy mają stanowić klientelę praktyki – wynika to z faktu, że człowiek na różnych etapach życia ma inne potrzeby i nawyki zakupowe – wiedza o tym powinna wpłynąć na sposób, w jaki stomatolog/technik dentystyczny będzie informował o swoich usługach;
-
trendy w płaceniu i ubezpieczeniach – analiza powinna dotyczyć preferowanych przez pacjentów z grupy docelowej metod uiszczania opłat za usługi;
-
lokalizacja geograficzna i bariery – pod uwagę trzeba wziąć, czy docelowi pacjenci/klienci pochodzą z jednego obszaru lokalizacyjnego/kulturowego i czy mogą wystąpić bariery np. komunikacyjne.