Student
Ankieta
- 05-02-2024
W szkołach wyższych, także stomatologicznych, obserwuje się rosnące zapotrzebowanie na kształcenie skoncentrowane na studencie. Badacze z Uniwersytetu Malaya udowodnili, że dzięki zastosowaniu narzędzia rekomendującego strategie nauczania, które oparte jest o model drzewa decyzyjnego, skutecznie dopasowuje się style uczenia się studentów stomatologii do odpowiednich strategii nauczania. Dzięki temu otrzymuje się efektywne rozwiązania pomocne w planowaniu zajęć lub modułów kształcenia skoncentrowanych na studencie, co z kolei przekłada się na poprawę doświadczeń edukacyjnych przyszłych stomatologów.
Strategia nauczania jest metodą stosowaną przez nauczycieli po to, aby dostarczać studentom wiedzę i umiejętności oraz pomagać im w nauce. Dobry pedagog planuje i opracowuje strategię nauczania tak, aby była najlepiej dostosowana do poziomu wiedzy uczniów i do badanej koncepcji oraz etapu nauki. Jeśli więc uda się dopasować strategię nauczania i styl nauczania studentów, będą oni w stanie tak zorganizować i wykorzystać posiadany zakres umiejętności, aby efektywnie kształcić się dalej.