Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Wątpliwe zalety słodkich napojów
  • 31-08-2009
 

 

 

 

W czerwcowym numerze „Media&Marketing” ukazał się wywiad z Roelem Annegą, dyrektorem marketingu Coca-Coli. Po publikacji tekstu do redakcji pisma dotarł list, który nawiązuje do zamieszczonego wywiadu; traktuje również o słodkich napojach, ale z zupełnie innej strony.

Pełen optymizm bijący z wywiadu, a wiążący się z perspektywą wciąż rosnącej konsumpcji napojów bezalkoholowych i... smutek, że wciąż daleko nam do średniej europejskiej, ma się, niestety, nijak do trendów zachodnioeuropejskich, gdzie wzrost zainteresowania tymi napojami, szczególnie Coca-Colą, budzi obawy. Niestety, wszystkie napoje, a szczególnie Coca-Cola, drinki energetyzujące dla sportowców i nie tylko, a nawet soki ze świeżych owoców, to pułapka dla uzębienia. Kolokwialnie ujmując — rozpuszczają szkliwo, są przyczyną próchnicy” - to fragment listu zamieszczony na łamach „Media&Marketing”.

Autor listu zauważa też, że w krajach, gdzie liczy się profilaktyka stomatologiczna, media głośno ostrzegają przed erozją szkliwa, wynikającą ze spożywania m.in. słodkich, gazowanych napojów. Do uszkodzeń szkliwa może dojść nawet, jeśli tego typu napoje pije się tylko dwa razy w tygodniu.


 

W przypadku słodkich, gazowanych napojów pogodzenie interesu marketingowców i stomatologów wydaje się niemożliwe. Na braku porozumienia skorzystają jedynie... bakterie próchnicy, dla których osłabione szkliwo będzie idealnym miejscem do zasiedlenia i rozwoju.

Źródło: „Media&Marketing”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS