Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Markowe tendencje w wybielaniu
  • 16-03-2009
 

 

 

 

Z informacji zamieszczonych w „Handlu” wynika, że Polacy:

  • wykazują znacznie większą świadomość w zagadnieniach związanych z profilaktyką stomatologiczną;

  • rozumieją, jak higiena jamy ustnej wpływa na zachowanie zdrowia i urody;

  • wybielanie zębów traktują jako jeden z najważniejszych zabiegów zachowujących urodę uzębienia;

  • najchętniej sięgają po pasty do zębów do codziennej pielęgnacji w opakowaniach 125 ml; produkty super premium nabywane są w opakowaniach 75 ml, a pasty specjalistyczne, działające paraleczniczo, najchętniej kupowane są w opakowaniach mniejszych, po 50 ml;

  • oczekują od past do zębów czegoś więcej niżeli tylko oczyszczania i ochrony przed próchnicą: kompleksowej ochrony i odświeżenia - czyli wybielania, odświeżania oddechu, leczenia stanów zapalnych, łagodzenia nadwrażliwości zębów;

  • preferują pasty wybielające, sięgając po nie najczęściej; obecnie segment past wybielających jest największym i najdynamiczniej rosnącym.

Liderem rynku jest Colgate - Palmolive – średnio co druga kupowana pasta do zębów w Polsce to pasta Colgate. Tylko nieco mniej popularna jest marka Blend-a-med. Trzecie miejsce należy do produktów koncernu GlaxoSmithKline.

Producenci past przyznają, że pomimo tego, iż rynek past do zębów w Polsce jest stabilny i dynamicznie się rozwija, wielką rolę we wzroście sprzedaży odgrywają kampanie reklamowe – i na nie nie szczędzi się pieniędzy.

Polacy coraz częściej wymagają od produktów natychmiastowego działania. Producenci to dostrzegają i w tym trendzie opracowywane są nowoczesne środki do czyszczenia zębów. Aneta Bronowska, junior brand manager marki Signal w firmie Unilever opowiada o zaspokajaniu oczekiwań klientów przez wypuszczenie na rynek pasty Signal White Now:

- Pasta ta ma unikalną na rynku i opatentowaną formułę blue foam, która dzięki wywoływanemu efektowi optycznemu sprawia, że już po pierwszym szczotkowaniu zęby stają się bielsze. Signal w ten sposób wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy od produktów kosmetycznych oczekują natychmiastowych efektów.

Z kolei w Procter&Gamble realizowana jest strategia zadowolenia konsumentów poprzez wzbogacanie rynku o produkty działające kompleksowo:

- Konsumenci poszukują past wysokiej jakości, w specjalistycznych formułach, które zadbają o kompleksową ochronę jamy ustnej, a jednocześnie pomogą zachować piękny biały uśmiech.

Choć strategie zdobywania klientów są różne, wszyscy producenci zauważają, że wzrost świadomości klienta i zasobności jego portfela odbija się na jego preferencjach i oczekiwaniach względem past do zębów, które mają działać szybko, niezawodnie, gwarantując piękny uśmiech, zdrowie jamy ustnej i długotrwale odświeżać oddech.

Źródło: „Handel”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS