Pacjent
- Warto wiedzieć
- Coś na ząb
- Wybielanie zębów
- Choroby i leczenie
- Estetyka
- Higiena
- Ciekawostki ...
- Dowiedz się jak...
- Forum
- Baza gabinetów
- Pytania do ekspertów
- Subskrypcja
- Ogłoszenia - Pacjent
- Partnerzy portalu
- Tagi
- Bruksizm
- Ciąża a zęby
- Dental TV
- Kamień nazębny
- Korony
- Leczenie kanałowe
- Licówki
- Mosty
- Strach przed dentystą
- Vademecum Pacjenta
- Zęby mądrości
- Znieczulenia
- 18-07-2013
Od czerwca do końca lipca trwa społeczna akcja „Chroń dziecięce uśmiechy”, którą zorganizowała firma Wrigley Poland wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem. Jej celem jest profilaktyka stomatologiczna, bo próchnica nadal „zjada” zęby polskich dzieci: te stałe i mleczaki również. Nieleczone mleczne zęby to wstęp do zniszczonego przyzębia i chorób ogólnoustrojowych, które mogą rozwinąć się w przyszłości. Aby uświadomić, jak ważne dla zdrowia ogólnego jest dbanie o czystość zębów, stomatolodzy odwiedzą najbardziej potrzebujące podstawówki w pięciu województwach, gdzie przeprowadzą przeglądy dentystyczne i lekcje poświęcone prawidłowej higienie jamy ustnej. Ważną rolę w akcji odegra bezcukrowa guma do żucia: każdy, kto w czasie dwóch letnich miesięcy zakupi produkt marki Wrigley Poland, przyczyni się do wsparcia programu: firma przeznaczy bowiem 1% ze sprzedaży na realizację akcji.
Źródło: „Życie Handlowe”